Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner du en kjendis?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-08, 19:46   #24
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det er faktisk et ord jeg har vanskeligheter med, ytlenning som jeg her. Hva heter det? Suttit?

Vi koste oss virkelig og hun var faktisk en skikkelig morsom dame. Vi suttet kanskje litt på drinkene? Dette var på franske rivieran og mannen kjenner hennes mann så vi stoppet opp når vi gikk forbi dem. Så der satt vi halvt i bikini og badebukser allemann.

Det heter har sittet.
Men det ble ustyrtelig morsomt som du skrev det - i dialekten min ville det sett omtrent likt ut om vi skulle skrevet det slik vi sier det: "Æ har sotte/sutte (med o-lyd) på kafé".

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.