Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Liker du vin?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Liker du vin?
Jeg elsker vin 64 36,57%
Jeg liker vin 53 30,29%
Jeg drikker vin kun for å være høflig 4 2,29%
Jeg liker bare rødvin 9 5,14%
Jeg liker bare hvitvin 11 6,29%
Jeg liker ikke vin 20 11,43%
Jeg hater vin 1 0,57%
Jeg er avholds 4 2,29%
Jeg liker vin, men får migrene av det 2 1,14%
Det mangler et alternativ som passer for meg 7 4,00%
Deltakere: 175. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-08, 07:04   #61
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Liker du vin?

Jeg liker ikke vin.
Har veldig lyst til å lære meg å like det da.
Problemet er bare at jeg får helt frysninger å brekker meg bare av en liten slurk.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 09:18   #62
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker veldig godt vin, men kan ikke drikke det lenger på grunn av magesmerter

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 09:31   #63
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Liker det meste av vin, jeg - men rødvin er best

Gammel 28-04-08, 09:42   #64
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg er veldig glad i vin.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 09:47   #65
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker vin, og om det ikke hadde vært usunt med et høyt nivå så hadde jeg drukket det hver dag. Nå begrenser jeg meg til 2 kvelder i uka, 1-2 glass om gangen.

Gammel 28-04-08, 10:10   #66
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Jeg er veldig glad i vin ,spesielt rød, men er også glad i hvit

Gammel 28-04-08, 10:18   #67
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg drikker rødvin, men ikke hvitvin.
Ah, nå er det snart ett år siden jeg drakk rødvin sist (pga. fødsel), men gleder meg til å sitte med et glass vin igjen. Om ett år da, sikkert - når amming er ferdig.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 10:30   #68
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eeeeelsker vin!!!

Gammel 28-04-08, 10:51   #69
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg elsker vin. Er ingen ekspert, men tror jeg klarer å kjenne forskjell på god og dårlig vin. Er mer glad i rød enn i hvit, og hvis det skal være hvit, må de være ganske tørre.

Gammel 28-04-08, 10:55   #70
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg elsker god vin, som er riktig temperert, og heller litt for kald enn litt for varm. Rødvin, hvitvin, champagne, hetvin, alt til sin bruk.

Gammel 28-04-08, 11:05   #71
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Jeg elsker god vin, som er riktig temperert, og heller litt for kald enn litt for varm. Rødvin, hvitvin, champagne, hetvin, alt til sin bruk.

Enig.

Jeg må innrømme at folk har sett rart på meg på café av og til når jeg har fisket en isbit fra vannglasset og over i vinglasset, men det er jammen bedre med is i vinen enn varm, fæl vin. (Dessuten er cafévin sjelden av det dyre, flotte slaget.)

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 11:29   #72
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er avholds, og krysset av på det. Men egentlig er jo det irrelevant for problemstillingen, ettersom det jo ikke er fordi jeg liker/ikke liker vin, øl og sprit at jeg er avholds. Jeg likte i sin tid et lite utvalg fjortishvitviner, fortrinnsvis muscatellviner, og ikke rødvin. Nå har jeg ikke drukket alkohol på ni år eller noe sånt, og smaker selve alkoholen veldig sterkt hvis jeg smaker på en vin, så da blir selv det jeg likte før ikke spesielt godt.

Gammel 28-04-08, 12:25   #73
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Drikker kun hvitvin i veldig spes.anledninger.EKs i bryllup uten barn
Drikker det ikke til eks. reinsteik

tror jeg drikker hvitvin max 2 ganger i året

Gammel 28-04-08, 12:34   #74
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg liker ikke vin, og synes det er dumt. Har smakt en hvitvin en gang som jeg likte, men jeg finner den ikke igjen.

Gammel 28-04-08, 13:40   #75
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker ikke vin. Synes bare det smaker usedvanlig ekkelt og surt. Gidder ikke øve meg på å like det heller.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 14:03   #76
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker vin. helst hvit. men noen røde er også gode.. spesielt til ost og kjeks... mmmm.. *glede meg til babyen kommer ut*

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 15:03   #77
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Jeg elsker rødvin, men får dessverre dundrende hodepine av det. I tillegg blir jeg dritings av 1/2 glass. Men hvitvin duger så absolutt det også.

Gammel 28-04-08, 16:26   #78
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Liker ikke vin, har smakt på masse forskjelligt, men det er bare vondt!

Gammel 28-04-08, 17:20   #79
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Jeg elsker vin

Gammel 28-04-08, 18:21   #80
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med rosévin da, folkens? Ingen som drikker det? Jeg begynner å komme i stemning for rosévin på terrassen igjen jeg nå.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
vin

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.