|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere i medlemsalongen?
Hm, skal sette meg ned å analysere innleggene mine. Jeg er nok ikke morsom, hjelpsom og reflektert nok. *Går i meg selv.*
|
|
|
|
#3 |
|
hmmm
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Er dere i medlemsalongen?Poenget med medlemssalongen er at mange ikke føler for å legge ut personlige ting på et forum som hvem som helst av tilfeldig forbipasserende kan lese. Mange liker å vite akkurat hvem som kan lese det de skriver, og å vite at det er et begrenset antall det er snakk om. (Ikke f.eks. halvannet tusen leser som bare leser uten å skrive noe selv, som man jo gjerne kunne risikere på NM.) Derfor er medlemssalongen begrenset slik at det ikke bare holder å registrere seg, men at man faktisk må være aktiv deltager i forumet og både poste og få tilbakemeldinger fra de andre. Slik at mange vet hvem man er, slik at de andre brukerne føler at man er en "ekte person", og ikke bare en ukjent og anonym nettsurfer (eller journalist bare på utkikk etter en story, for den del).
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#6 |
|
Djevelsk
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere i medlemsalongen?Og nå som du i følge poengene dine er inne Lykkeliten er det eureka, julaften og halleluja på en gang?
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Er dere i medlemsalongen?Jeg stemmer for mange ulike salonger og gjerne hvor man blir stemt inn. Jeg liker slikt hemmelighetskremmeri selv om jeg ikke får innpass. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Djevelsk
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ditto
|
|
|
#10 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Er dere i medlemsalongen?Ja, det var et ganske snurt og fornærmet innlegg, det innrømmer jeg
|
|
|
#11 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Er dere i medlemsalongen?Om du var seriøst snurt eller fornærmet synes jeg virkelig synd på deg som ferdes ute i rl. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tankefull
|
Sv: Er dere i medlemsalongen?Jeg visste ikke at det fantest engang jeg. Håper ikke det er der de saftigste diskusjonene havner, men jeg er såpass langt unna å komme inn der at det får jeg nok ikke vite på en stund.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|