Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Å signere andres innlegg

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-08, 19:18   #1
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å signere andres innlegg

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Det er seff en løsning, og det gir i alle fall mening.

For du skriver vel ikke under brev slik:

'Signerer, Line*'

Eller?

Forumbevandring for meg er litt annerledes enn brevskriving.
Jeg håper inderlig det er det for deg også?
Og bare for å nevne det: Jeg skriver aldri seff. Hverken på fora eller i brev, ei heller i tekstmeldinger. In fact, jeg bruker aldri slikt språk. Ikke muntlig en gang.
Så det, så! Hah!

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Tja, jeg *kan* jo teoretisk sett sensurere deg? :modde med tilgang til å endre folks innlegg:

Men heldigvis er det så fritt og deilig på FP at det trenger man ikke å tenke på.
:synger Kardemommebysangen:

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Jeg som trodde at det var så stor takhøyde på dette forumet at ikke uenigheter ble sensurert.

Fortsett å tro, ikke la deg (for)lede ut i fristelse.

Gammel 22-04-08, 19:46   #2
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Fortsett å tro, ikke la deg (for)lede ut i fristelse.

Jeg lar meg villig lede ut i fristelsen, jeg vil jo ikke gå glipp av noe. Derimot lar jeg meg ikke ledes som en sau i en saueflokk.

Gammel 22-04-08, 19:50   #3
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Derfor bruker man smileyene på msn, så man får innført det sakte men sikkert.

Jepp, vi har skjønt det!

Jeg lar meg villig lede ut i fristelsen, jeg vil jo ikke gå glipp av noe. Derimot lar jeg meg ikke ledes som en sau i en saueflokk.

Å, nei? :idunketchupstemme:

Gammel 22-04-08, 19:53   #4
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Å, nei? :idunketchupstemme:

Nå fikk den der irriterende dumme tv3-reklamen på hjernen. "Bingo på nettet"

Gammel 22-04-08, 19:53   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Derimot lar jeg meg ikke ledes som en sau i en saueflokk.

Nei, det er ikke dette forumet som er best egnet for slikt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
fruity boobs, tilgivelse

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:17.