Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spinoff fra Sitrons BH-tråd; noen som har erfaring med brystreduksjon?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-08, 14:09   #10
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff fra Sitrons BH-tråd; noen som har erfaring med brystreduksjon?

Jeg har tatt brystreduksjon. Hadde melkeproduksjon, men et barn som ikke kunne suge så jeg fullpumpet. Det gikk bra i 3 mnd, men da klarte jeg ikke å holde tritt med behovet lengre, og ga meg. Hos meg var nok de fleste melkegangene ok, men jeg sleit med utdrivningen selv med bruk av nesespray.

Jeg gjorde det også for 4 år siden (og har sett puppene til Pelle! hei Pelle! kjekt å se deg her!) og er kjempefornoyd. Mine har også vokst litt etter at kroppen har forandret seg ved svangerskap, men er fremdeles små og nette og gir meg ingen plager.

Hva jeg ville rådet til? Hm. Om du tenker at du skal ha flere barn hadde jeg ventet. Du blir anbefalt å vente i ett år med (flere) barn etter operasjonen, dvs vente i et år foer du blir gravid på grunn av arrene. Dessuten vil joo også brystene forandre seg når du da evt er gravid igjen. Men det er absolutt verdt det!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.