|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra Sitrons BH-tråd; noen som har erfaring med brystreduksjon?En kjip kommentar: Fra tiden på barsel (som personale altså) har jeg opplevd at de fleste i dag blir fortalt at de skal kunne amme etter brystreduksjon, men at de i virkeligheten ikke kan det. Jeg har ikke møtt noen som har klart å fullamme etter reduksjon, mange kan imidlertid koseamme litt, dvs noen få melkeganger er intakte og noe melk kan passere.
![]() |
#2 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra Sitrons BH-tråd; noen som har erfaring med brystreduksjon?
Legen jeg snakket med på Volvat sa også at jeg kunne amme som normalt etterpå, men jeg vet ikke helt om jeg greier å tro på han
![]() |
#3 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra Sitrons BH-tråd; noen som har erfaring med brystreduksjon?
Det sa de ikke til meg (på Volvat). De sa at de gjorde så godt de kunne, særlig på unge som ikke var ferdig med barn. Og så sa de at jeg måtte prøve hardt i 3 uker før jeg kunne si at "det ikke gikk". Tok derfor til meg alle råd jeg fikk på ammesenteret på riksen (siden sønnen vår lå der en god del uker), men det funket ikke på meg. Så etter to uker bestemte sykehuset at vi kunne begynne med flaske (hadde fått sonde til da).
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|