|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Takhøyde i forum
Det var noe sånt jeg tenkte på.. Jeg syns generelt det er viktig at folk blir litt bevisste på at de tør å si ifra om hva de liker eller ikke liker, man kan jo fremdeles gjøre det på en ok måte. Det gjelder både irl og på nett. Det er minst like viktig å tørre å si fra (vise hva man står for og mener) som å klage på andre hvis man mener de blir for tydelige eller et eller annet.
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Det å diagnostisere andre med psykopatiske trekk, er jo definitivt en stor sjarmfaktor ved å være på nett. Spesielt for oss som ikke en gang jobber med mennesker er det en fryd å kunne observere mangt og mye og tolke dette i villen sky. *man kan ikke lage en omelett uten å knuse noen egg*
|
|
|
#3 |
|
Stabilt ustabil...
|
Jeg kan virkelig gå inn i analyseringsrollen med hele mitt hjerte noen ganger, og har dratt med meg noen erfaringer om å ikke vektlegge mine eller andres synsinger ALTFOR mye fokus.. Men jeg mener ikke at man ikke skal ha det litt i bakhodet, viktig å ha et bevisst forhold til alle de gærninger som ferdes rundt en!
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011 Sist redigert av Høyt&Lavt : 18-04-08 kl 00:56. Årsak: hm-mangla plutselig et par ord.. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|