|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Stevia som søtstoff
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sukkerindustrien bruker mye middler på forskning for å diskreditere alle alternative søtstoff. Splenda er vel det eneste de ikke jobber intensivt mot, all den tid det er laget av sukker. Det ble jo godkjent veldig fort her i landet. Det er nærliggende å tro at det er fordi det ikke finnes noen som har finansiert kritiske studier. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Stevia som søtstoffNei, jeg tuller overhodet ikke. Dette er ting jeg virkelig har satt meg godt inn i, og har inside information mht. Har du? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Du har satt deg godt inn i at statlige tilsyn ikke uttaler seg på bakgrunn av kompetanse, men for å forsvare statlige interesser mot bedre vitende? Nei, jeg har ingen beviser på at dette ikke finner sted, men jeg tror rett og slett ikke på konspirasjonsteorier hvor tusenvis av mennesker er involvert i å finne på ting for å forsvare statens inntekter. Og hva får de for å være med på denne desinformasjonskampanjen? Dårlig betalt? |
|
|
|
#5 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Du må gjerne tvile - du om det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Oppland
![]() |
Sv: Stevia som søtstoffSer at denne tråden er litt gammel, men nå som VG skriver om stevia er den jo like aktuell fordet! |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|