|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: Spinnoff: Homofili - når (alder) er det naturlig å oppdage det?
Ja, men hvem har de vært forelsket før de oppdaget at de var homofile, da? (Det er nok her hovedproblemet mitt kicker inn) Jeg kan godtta at folk kan være 80 % hetrofile 20% homofile og av den grunn ikke oppdager sin "20% homofili" før de kommer et stykke opp i årene, men jeg kan ikke forestille meg at noen som ikke har forelsket seg en god del ganger før de ble voksne.
|
|
|
#2 |
|
geskjeftig
|
I tillegg tror jeg også at man ikke skal undervurdere heteronormativitetens kraft. Man forventer at man skal forelske seg i motsatt kjønn, og tenker at "det er sikkert sånn det er å være i et forhold". Jeg har selv opplevd å ikke bli himmelstormende, jublende forelsket før jeg var godt over tjue, men frem til da vært i langvarige forhold, og selv trodd at jeg hadde vært det.
|
|
|
#3 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Homofili - når (alder) er det naturlig å oppdage det?Jeg har vært på foredrag/kurs om dette temaet med Tore Langfeldt som foreleser. Han sa da at gjennomsnittsalderen for når gutter oppdaget/ kjente på sine første homofile følelser var 7 år. Jenter noe eldre.l |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vet ikke, folk er forskjellige. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|