|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#521 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Takhøyde i forum
Spikker du meg?
|
|
|
|
|
|
#523 |
|
Borte
|
|
|
|
#524 |
|
Vaklende
|
Nei, jeg synes ikke det. Jeg tenkte heller ikke på noen spesielle innlegg av Mim, bare for å rydde det av veien. Og siden du spør så fint, og har blitt fremhevet før i denne tråden, så var du en av de jeg tenkte på tidligere som generelt klarer å fjase meget elegant.
|
|
|
|
|
|
#526 |
|
kamelkonsument
|
Den var faktisk myntet på øldrikkerne i innleggene over deg, men jeg var for treg. Det er min akilleshæl her inne. Sorry!
|
|
|
#528 |
|
Vaklende
|
Aha, jeg lurte på det og kikket på klokkeslettene uten å være helt sikker. Ingen grunn til å unnskylde, altså, jeg var bare litt undrende! |
|
|
|
|
|
#530 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
|
#531 |
|
Epikur
|
Sv: Takhøyde i forumJeg er vel ikke den som normalt legger mange fingre i mellom, og sier vel like gjerne "du er domm" som å tøyse. Jeg innrømmer beskjemmet at jeg lar tråder spore av når jeg blir lei. Jeg kjeder meg lett og lar meg more av aC.
|
|
|
#534 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidekick Bob?
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work. Sist redigert av Mauser : 16-04-08 kl 23:34. |
|
|
|
|
|
#536 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takhøyde i forumSideshow Bob. Ikke kan du din MP og ikke kan du din Simpsons.
|
|
|
#540 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takhøyde i forumSimpson blimpson. Jeg hentydet selvsagt til bandet: http://profile.myspace.com/index.cfm...ndid=127866484
|
![]() |
| Emneord |
| fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|