|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Er det OK å bruke svart kjole i bryllup? | |||
| Nei, det er ikke OK, jeg blir sur på de som gjør det |
|
17 | 11,64% |
| Jeg ville ikke gjort det selv, men OK at andre gjør det |
|
25 | 17,12% |
| Tja, bare om man bruker fargerikt tilbehør til |
|
23 | 15,75% |
| Tja, bare om bruden sier det er OK |
|
22 | 15,07% |
| JA, det er da vel helt greit |
|
71 | 48,63% |
| Bryr meg ikke/dustepoll |
|
6 | 4,11% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Svart kjole i bryllup?Jeg synes ikke noe om hverken svart eller hvitt (til andre enn bruden) i bryllup. Og selv om jeg vel sa at jeg hadde blitt sur i den andre tråden, så hadde jeg vel kanskje ikke dratt det så langt, men irritert - det hadde jeg blitt.
|
|
|
#2 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Svart kjole i bryllup?
Jeg ikke jeg hadde kommet på å spørre bruden om hva hun syns på forhånd, så da hadde jeg sannsynligvis ikke ant om hun hadde synspunkter på.
|
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
Si det, hvor ideen kommer fra er jeg jammen ikke sikker på.
|
|
|
#4 |
|
En Som Trener
|
Sv: Svart kjole i bryllup?Jeg fikk forøvrig låne en sort kjole av en venninne i dag når bruden var tilstede og så at jeg prøvde den. Hun mente at den var perfekt til meg og at den skulle jeg ha på!
|
|
|
#5 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Svart kjole i bryllup?Jeg har gått med rød kjole i et bryllup og sort kjole i to bryllup. Har aldri tenkt på at det ikke skulle være lov, regelen er jo urgammel.
|
|
|
#6 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#7 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Svart kjole i bryllup?Jeg ville nok ikke gått i sort kjole selv, men reagerer ikke om andre gjør det.
|
|
|
#8 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Altså, det å irritere deg som brud er jo lett å unngå ved å spørre på forhånd. Er man usikker, så spør brudeparet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|