|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Denne kjolen i bryllup?Skikk og bruk sier at svart, hvitt og rødt er forbudte farger for bryllupsgjester. Det står så mye rart og dumt i skikk og bruk, så det ville jeg ikke lagt så stor vekt på. Greit å styre unna fargen bruden skal ha på kjolen. Siden bruden syns det er greit at du går i svart kjole, så er det ikke noe å lure på. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Denne kjolen i bryllup?Når på året skal du i bryllup da? I og med at du ser på kjole nå, vil jeg anta du skal i et sommerbryllup?
|
|
|
#3 |
|
En Som Trener
|
Sv: Denne kjolen i bryllup?
Takk for innspill, dette var forøvrig et veldig godt argument imot...:i tenkeboksen:
|
|
|
#4 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Denne kjolen i bryllup?Jeg ville ikke gått i svart i bryllup. Jeg ville heller ikke ha spurt brudeparet om "lov". Jeg ville i hvert fall ikke ha kjøpt en svart kjole spesielt for et bryllup. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Rødt? Det må vel være en utdatert regel? Hvis ikke, har jeg intetanende gjort meg skyldig i grove etikettebrudd ved flere anledninger.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som jeg sa så står det mye rart og dumt i skikk og bruk. Det må være lov å bruke sunt vett og egen mening, mener jeg. Men hvit kjole er greit å styre unna for gjestene i et bryllup. |
|
|
|