Sv: Partnerspionasje ...
Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.
Jeg kunne faktisk ikke ha vært i et forhold hvor det var forbudt å lese den andres sms. Jeg har overhodet ingenting å skjule, og det har forhåpentligvis ikke han heller. Men det er ikke så svart/hvitt som at vi sjekker den andres sms for innhold i troen om at det kanskje kan være en sms fra en beundrer eller elsker. Det er bare helt naturlig for oss. Når det er sagt, så kan jeg faktisk ikke huske sist jeg så på mannens mobil...
Vi har aldri avholdt møte, og nedfelt i lovs form at det er forbudt, men hverandres korrespondanse åpner vi ikke. Telefonen min ligger rundt og slenger, og han er alltid logget på e-posten sin, men vi sjekker ikke for hverandre med mindre vi blir bedt om det, feks ved bilkjøring.
Jeg må bare spørre; Dersom mannen din i utgangspunktet hadde erklært at hans mobil var hans private, og at du ikke fikk lese meldinger, hadde du da vurdert om dette forholdet kanskje ikke var noe for deg? Jeg spør, for jeg hadde faktisk reagert kraftig på det motsatte, altså hvis mannen min hadde krevd at mine meldinger og min post skulle kunne leses av ham når han ønsket det.
Opprinnelig lagt inn av him, her.
Ja, ja, bare gni det inn. Nei, det var også noen (Maximillia?) hvor ingen leste til hverandre og var fornøyd med det.
Jeg gnir litt jeg også. På dette området hersker det full harmoni i noloheimen.