Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hjelp, jeg skal kjøpe bil!

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-08, 22:37   #11
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp jeg skal kjøpe bil!

Toyota eller Mazda kommer til å være 99% av svarene du får her. Det er gode biler som er ekstremt driftssikre og relativt billige i drift. Du sier ikke noe om størrelse annet en at du må ha med 3 barn. Det kan jo bety alt fra en mikrobil til en stor stasjonsvogn

Vi har en Citroen Xsara stasjonsvogn. Jeg vil ikke anbefale det. Det er en grei bil, men dødskjedelig og ikke spesiellt billige driftsutgifter (mye som har røket på vår siste året).

Er du helt makset ut med billånet ditt? Med en bil til 100.000 så blir det en 3-5 år gammel bruktbil og da kan det fort bli høye vedlikeholdskostnader. Ikke for og skremme, men vi har hatt godt over 10.000 i verkstedkostnader på vår det siste halve året. Ikke det at jeg tror det er normen, men når clutchen vår gikk så var det 7000 bare der.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.