Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Promp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvis din hjertens kjær løfter på skinka og fiser så det braker, synes du det er
Ekkelt/Kvalmt 45 20,18%
Hensynsløst 36 16,14%
Morsomt 22 9,87%
Jeg bryr meg ikke 43 19,28%
Jeg stemmer i 22 9,87%
Promp er naturlig, men en kan forsøke å være diskret 112 50,22%
Gjør meg grisesur 20 8,97%
Stilig - sikkelig brakpromp! 14 6,28%
Prompepåll 23 10,31%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 223. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-08, 23:38   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Promp

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg liker ikke fising foran andre, og det kunne ikke falle meg inn å prompe høyt med mannen min i samme rom. Hva er trist med det?

Det som er trist (synes jeg) er når man ikke TØR å fise foran partneren sin og heller sitter med vondt i magen eller løper på badet 10 ganger i timen (om man feks. har endel luft i magen en dag). Jeg mener jo ikke at man skal kle av seg, stille rumpehullet inn på ansiktet til vedkommende og presse i vei, men at man kan slippe en fjert uten å bli flau når det er sin egen partner. Vet om mange som har vært samboere/gift i 10 år og vel så det, og fremdeles ikke TØR å fise foran partneren. Lurer på hvordan det skulle gått med meg etter vektoperasjonen om dette var tilfellet hos oss.

Gammel 04-04-08, 23:51   #22
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Det er litt verre serru.

Det er MYE verre ja...

Var på trening i dag jeg, og der var det et kvinnemenneske som tydeligvis var _meget_ råtten i magen...

Hun forpestet hele lokalet, og selvfølgelig skulle hun holde på på apparater nær meg.

*grøsser ennå*

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 23:51   #23
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare i undersøkelsen. Jeg var på vei til å krysse av for morsomt da jeg plutselig kjente skikkelig drittlukt her. Mannen slapp en megapromp som lukter helt grusomt og da var det pluselig ikke så morsomt...
Men, promp ser jeg på som en naturlig ting og jeg bryr meg egentlig ikke om at det blir prompet i mitt nærvær. Allikevel er det jo greit å være litt diskret i enkelte sammenhenger

Gammel 04-04-08, 23:53   #24
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Iset, det var ikke snakk om en liten fjert. Det var snakk om en skikkelig braker. En så stor braker at vedkommende måtte løfte på skinka for å få klar bane. Det synes jeg faktisk er hensynsløst. Dette har ikke noe med å tørre å fise eller ikke, men mer at man tror det er morsomt å lage skikkelige brakere.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 23:56   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet det, måtte bare nevne det siden jeg kjenner endel som er i den kategorien jeg beskrev. Når det er sagt så bryr jeg meg ikke om saftige løfte-på-skinka-promper heller, for sånt gjør jeg gjerne selv foran mannen min og er glad jeg slipper å bli sendt på badet.

Gammel 05-04-08, 00:06   #26
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er jeg så vant med at jeg bryr meg ikke.

Hadde vært sammen med mannen i 3 år før han hørte meg fise. det kom en liten en da jeg satte meg ned på huk for å kose med kaninen. jeg snur meg, sprutrød i ansiktet og sier, jeg feis jeg T... det var veldig flaut, (men det var den gangen, er ikke flaut lenger nå da)

Gammel 05-04-08, 00:09   #27
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Altså... det er lov å prompe, Men å løfte på skinka for å markere at det slippes en due synes jeg er helt forkastelig!

Gammel 05-04-08, 00:11   #28
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Ser jeg er på linje med Iset her. Det gjør meg ingeting, selv om det er brakere som har fått hjelp på veien ut.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 00:27   #29
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flervalgspåll!!!

Jeg stemte på alle sammen jeg.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 00:29   #30
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Bryr meg ikke...
Hva vi gjør forran hverandre er noe annet enn hva vi gjør med andre der, det gjelder andre ting enn promping og

Gammel 05-04-08, 02:16   #31
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gitt opp gubben min... Han promper i eninga, når det måtte passe ham - vel og merke, og takk og lov bare når vi er hjemme hos oss selv og ikke når vi har gjester. Så nå har jeg *nesten* sluttet å irritere meg, og prumper heller tilbake.

Gammel 05-04-08, 03:45   #32
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Litt ekkelt, men akk, så morsomt. Naturlig, men man kan prøve å være litt diskret. Altså ikke slippe løs i tide og utide.

Gammel 05-04-08, 03:47   #33
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det er bedre å sleppe en due en å sprege en tarm....

Jeg har blitt så vant til gass som må ut at jeg bryr meg lite, men svarte at det går an å ta hensyn. (da mest pga lukta)

Gammel 05-04-08, 03:48   #34
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg synes slikt er skrekkelig morsomt. Jeg er fremdeles på nivå med en tre-åring når det gjelder slikt.

Gammel 05-04-08, 07:53   #35
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg bryr meg ikke.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 08:10   #36
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg lo godt av Iset sin beskrivelse, så ja jeg syns promp er morsomt.

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 08:16   #37
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jäg skulle ville sleppa en brakfis, men så kom hela massen....

Nei, må man så må man - sammen med familien så tenker vi ikke over det. Men i selskap stikker vi unna til andre rom ja.
Min mormor sa at det er farlig å få kolikk - så lufta prøver vi å slippe ut fortest mulig

Gammel 05-04-08, 08:34   #38
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bryr meg ikke. Stort sett.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 08:44   #39
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tenker det er lov å vise hensyn. Hvis man vet man er skikkelig sur i magen en dag så er det ikke nødvendig å slippe en rett ved den andre personen.

Akkurat nå som jeg er gravid er det forbudt å prompe rundt meg - jeg bare kaster opp av det. Mannen prompa på doen her for noen uker siden, doen ligger i gangen, og den prompen var så sur at jeg kjente den inn gangen når jeg skulle kle på meg for å gå ut. Takk og lov for bøtta i stua - kunne jo ikke inn på doen og spy.

Vi fjerter foran hverandre vi altså, har gjort det i alle år. Men prøver å vise hensyn til hverandre!

Gammel 05-04-08, 08:51   #40
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Vi prøver å lære snuppa at det er lov til å prompe, men at man fortrinnsvis gjør det på badet.

Er det vanlig å lære så små barn slikt? Jeg har tenkt at jeg ikke vil gjøre ham stresset og flau over at det kommer promp litt her og der, det er jo ikke akkurat noe han har kontroll over. Men han skal selvsagt ikke lære det motsatte heller, å presse dem ut med vilje. Men det kan jeg liksom ikke se for meg at vil skje. Selv om sambo gjør det iblant, og det gjør meg irritert.

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg liker ikke fising foran andre, og det kunne ikke falle meg inn å prompe høyt med mannen min i samme rom.

Samme her.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
smyger, stinker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.