Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Jeg, en fotballmamma?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-08, 12:11   #18
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg, en fotballmamma?

Anbefalar absolutt den capriliknande fotballbuksa. Den toler meir på grus enn t.d. tynne overtrekksbukser. På denne tida er superundertøy, tynne hanskar og ei tynn lue eit must, seinare blir det fotballshorts og t-skjorte. Bruk gjerne ei lita trøye under kampdrakta. Den glatte kunstfiberen er ikkje sååå behageleg inn på huda vanlegvis.

I denne regionen blir det miniputtnivå arrangert turneringar. 2 på vårsesongen og 2 i august/september. Då spelar ungane 3 - 4 kampar i løpet av dagen og brukar resterande tid på å proppe seg med diverse kioskvarer og fnise rundt med lagvenninene, og tilslutt blir det diplom på heile gjengen. På siste turneringa blir det delt ut ein premie av eitt eller anna slag i tillegg. Eg reknar med at dette kanskje er likt ulikt frå region til region. Først på lillejentenivå (dei som blir 11 år i år) blir det seriekampar.

Dei vaksne blir forventa å køyre rundt på dei håpefulle små, ha med kle og plaster og heie intenst under alle kampar og rose alt som var bra etterpå. Dårleg sportsånd og nedrakking av motstandar er ikkje lov. Og dersom de har turneringar, kan eit tips vere å ta med stol, event. paraply og ekstra kle, kaffi eller anna drikke på termos og gjerne ein liten matpakke. *erfaren*

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.