|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Brennpunkt nå (21.30)Har ikkje sett programmet. |
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Sv: Brennpunkt nå (21.30)Det finnes vel dem som gjør dette av ideelle årsaker? Det må da være helt greit?
|
|
|
#3 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brennpunkt nå (21.30)
Jeg tror og håper jeg ville ha kunnet passet inn i denne kategorien. Det fordi jeg har følt på egen kropp og sinn hvordan det er å være barnløs, tror de som ikke har noen erfaring med dette ikke helt kan sette seg inn i hvordan dette påvirker oss mennesker i negativ forstand .... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Brennpunkt nå (21.30)
Dette er en av grunnene til at veldig mange europeere som velger surrogat som en ordning for å få barn, velger å bruke USA fremfor mer østlige land. Fordi det er utrolig strengt i USA med hensyn til hvem som får lov til å være surrogatmor. GG/FF som er et av de store byråene som er mye brukt av europeere tillater ikke engang at kvinner blir surrogater om de ikke har nok inntekt til å forsørge familien sin på en annen måte.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|