|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Økologisk melk
Ikke spesielt mye annerledes. Men litt. Bedre annerledes i hvertfall.
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Eldstemann synes den smaker dynge. Men nå har han kapitulert og godtatt at han nok må venne seg til smaken.
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Jeg gidder ikke mase med de store og nesten voksne guttene, de får drikke den melken de er vant til og liker best. Altså vanlig Tine lettmelk. Jeg hadde ikke heller valgt den økologiske hvis jeg drakk melk, og jeg ikke likte smaken på den. Som sagt umulig for meg å teste, for jeg drikker ikke melk og blir kvalm av det, så de finere nyanser i smaken går meg garantert hus forbi. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du tror ikke det heller skyldes at han er vandt med den gamle og at alt som er nytt er skummelt :skummelt:. Slik er det hvertfall her i huset, alt som er nytt er skummelt inntil det motsatte er bevist.
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Guttene her er ikke sånn i det hele tatt, og smaker velvillig på alt. Så det er ikke der det ligger, den smaker nok bittelitt annerledes. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|