|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Bilder igjenFor at du skal kunne legge inn et bilde "stort" i et innlegg, må bildet først ligge på nettet. Den fremgangsmåten vi forklarte for å finne adressen til et bilde, gjelder for et bilde som allerede ligger på nettet.
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Bilder igjen
Ja, det var liksom det jeg spurte om i #3..... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Der spurte du bl.a. om hvordan man finner URL-en, og det var liksom det jeg svarte på.
For eksempel, ja. Og hvis du finner bilder på andre nettsider som du vil putte inn i en post, så kan du kopiere URL-en til disse bildene og legge dem inn i posten din på samme måte.
|
|
|
#4 |
|
© All rights reserved
|
Takk, min venn! Nå kommer et spørsmål til: har klart å legge inn en link til Foto Knudsen "et annet sted", hvordan får jeg frem bildet og ikke bare en link i innlegget? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Jeg bruker ikke FotoKnudsen selv, men mener å erindre at det er flere som har hatt trøbbel med akkurat det.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|