|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Märtha skal ha barn igjen
Jeg aner ikke hva slags arrangementer det er snakk om, men er ikke han minste bare to år eller noe sånt? Det kan jo tenkes at han ikke ville synes det var så veldig festlig å være med på offentlige anledninger i timevis, og det er ikke alle toåringer det er like lett å "gjete" hvis man har dem med på noe de synes er kjedelig.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Det kan jo være en forklaring, men Ingrid har de vel drasset rundt på i samme alder som Sverre Magnus er nå. |
|
|
|
#3 |
|
|
...men da hadde de jo ikke en liten to år gammel virvelvind å holde styr på samtidig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#6 |
|
Muligens verdt å vente på
|
I motsetning til 4-åringer.
|
|
|
#7 |
|
Leser
|
Tenkte det samme. Hvis det er noen som blir forfordelt i dette tilfelle vil jeg heller si det er sønnen. (Nå må det sies at for meg hadde det å være kongelig vært et mareritt, så svaret er nok preget av det.)
|
![]() |
| Emneord |
| astrologi, englebarn, god dag mann økseskaft, hkh appollonius, jordmorologi, kvasivitenskap, noha filiokus septimus, prinsessebarn, uvitenhet gjør usikker |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|