Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Nugatti og prim - like uegnet som pålegg?

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-08, 23:08   #1
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nugatti og Prim - like uegnet som pålegg?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Safran: helt utrolig at bhg ikke ga henne brød eller noe.

De hadde ikke mat den dagen - kun matpakke. Men tenk så slemt?! Sultne jenta måtte sitte og se på at de andre spiste, ellers fikk hun ikke frukt heller. Ondkapsfullt, er det.
Jeg er visst sinna ennå. Og hun som er så snill og aldri protesterer. Hun satt jo bare der og ventet og ventet.

Gammel 12-03-08, 23:14   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

De hadde ikke mat den dagen - kun matpakke. Men tenk så slemt?! Sultne jenta måtte sitte og se på at de andre spiste, ellers fikk hun ikke frukt heller. Ondkapsfullt, er det.
Jeg er visst sinna ennå. Og hun som er så snill og aldri protesterer. Hun satt jo bare der og ventet og ventet.

Herregud, jeg får helt vondt i magen.

Gammel 13-03-08, 08:48   #3
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skjønner ikke at det går ann. Enn at de voksne ikke delte sin mat med henne - jeg er helt overgitt og skjønner godt at du ble rasende!

Gammel 13-03-08, 08:57   #4
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

De blander seg inn, og på den strengeste avdelingen tar de maten vekk fra barna (ikke vår avdeling!).

Det kan de umulig ha noen rett til å gjøre. Jeg tror ikke de har rett til å håndheve regler for hva barna kan ha på matpakka heller. Retningslinjer og råd er nå en ting. Men inndragelse? Av matpakkene til barnehagebarn? Det er jo horribelt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 10:04   #5
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er helt sjokkert!
Hva sa du til dem? Jeg hadde nok for første gang i barnehagen ekplodert av sånn oppførsel.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.