|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et år | |||
| Mer enn 20 000 kr |
|
14 | 13,33% |
| 15 000 - 20 0000 kr |
|
9 | 8,57% |
| 10 000 - 15 000 kr |
|
19 | 18,10% |
| 5000 - 10 000 kr |
|
14 | 13,33% |
| 4000 - 5000 kr |
|
12 | 11,43% |
| 3000 - 4000 kr |
|
10 | 9,52% |
| 2000 -3000 kr |
|
5 | 4,76% |
| 1000 - 2000 kr |
|
7 | 6,67% |
| Mindre enn 1000 kr |
|
2 | 1,90% |
| Det aner jeg ikke/det har du ingenting med |
|
13 | 12,38% |
| Deltakere: 105. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et år
Jeg må bare spørre hvordan det er mulig å bruke kun 1000-2000 på seg selv. Kjøper du aldri noe annet enn truser/sokker/BH'er? Aldri en ny ytterjakke? Sko? Dongeribukse? Jeg spør bare av nysgjerighet.
|
|
|
#2 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årPå meg selv bruker jeg rundt 3000. Siste året har det vært mer, siden jeg har gått ned 25 kg i vekt, måtte invistere i endel da. Men i snitt de siste 5 årene har det nok ikke vært mer enn 3000 (tror jeg). Men om vi tar hele gjengen under ett måtte jeg nok haket av på det øverste alternativet
|
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årJeg har ingen aning. :uøkonomisk: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årJeg haket av for 10000-15000. Det er for meg selv. Min kjære bruker nok like mye. Dronningen på 6 mnd, har nok fått mer klær enn meg i sitt liv. Jeg er glad i klær, og kjøper mer enn jeg trenger. Men jeg er flink til å gi til Fretex da. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årMannen min mener jeg bruker mye penger på klær (han skulle jaggu vært medlem av FP, så han forstod at jeg er "snill" hva pengesløsing på klær angår). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årHar ingen anelse, og ikke orker jeg å tenke på det heller
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årDet blir nok en av de øverste kategoriene, ja, selv om jeg handler mest billig og elsker salg. Hvis sko skal tas med, blir det garantert over 20 000.
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 27-03-08 kl 11:45. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor mye penger bruker du på klær i løpet av et årFor meg går det veldig i perioder. Når jeg føler meg ille kjøper jeg ikke klær, når jeg føler meg fin kjøper jeg mye. Det bikker nok ikke 5000 kr i året uansett, jeg er ikke opptatt av merker og liker salg.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Jeg kjøpe ikke nye klær hvert år. Ytterjakkene mine f.eks. er vel ca. 3-4 år gamle. Jeg kjøper klær når jeg trenger det, så jeg tror ikke jeg bruker noe mer enn over 2000,- pr. år. Sko har jeg ikke tatt med her. |
|
|
|
#10 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Nå var det ikke meg du spurte, men jeg svarer allikevel.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Absolute Beginner
|
Om man må så går det an å handle halv pris av rød pris, handle brukt, gå på økonomisko, hamste 10 kr-sokker, handle kun når det trengs, ikke fordi man har lyst. Det er ikke morsomt, men det går an. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|