|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Har fått endel kommentarer opp gjennom årene. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
Har du ikke? Jøss.
|
|
|
#3 |
|
Ferdig!
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Er du gravid? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
Den er nok mye brukt- har fått det sp.målet jeg også...
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den har jeg fått to ganger,og da har jeg IKKE vært gravid. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg har nok fått en del slengbemerkninger, men det er ikke noe jeg henger meg opp i. Det er langt mere subtilt enn som så. Nå vet jeg jo at f.eks min søster snakker om det til andre, for hun komenterer stadig andres vekt til meg og det er bare den hun er. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Jeg skjønner hva du mener. Kommentarer fra familie som at "jammen NÅ var du fin" og lignende. Eller bestemødre som sender en gave når man er bosatt utenlands og de inneholder slankepiller.
|
|
|
#8 |
|
Pauset
Jeg har forresten en søster som inviterer meg med på tur hver gang jeg går ned i vekt. Jeg drar selvsagt ikke. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lett rørt
|
Denne har jeg og fått en gang. Da svarte jeg bare: Nei jeg er altså bare så feit!
|
|
|
#10 |
|
Textrovert
|
Sant nok. I fjor sommer stirret en av jentene i barnehagen til poden lenge på meg før hun sa "mamma, mamma, det var skikkelig TJUKKE pupper". Jeg så at moren bare dro datteren med seg ut porten, mens jeg ble gående og fnise for meg selv. Jeg var ikke det minste flau, moren derimot ...
|
|
|
#11 |
|
Pauset
Jeg kom på at jeg også har fått noen sånne i barnehagen, men det er jo ikke noe vondt i slike barnekomentarer. Men jeg må innrømme at jeg har vært betenkt med tanke på at Mazungen skal få negative komentarer på min vekt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Eg skulle i en komfirmasjon for eit par år sidan, der var en onkel som eg ikkje hadde sett sidan eg var 14 år og beinrangel. På daværande tidspunkt var eg godt i stand ja.spes rundt magen. Eg satt i en stol der og prata med slekta,kjente og ukjente då min onkel kjem bort. I staden for å sei hei, seier han høgt og tydelig" fy faen!!! du ser jo ut som en julegris der du sitter!!" |
|
|
|
#13 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Nei, faktisk ikke. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
tankefull
|
Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Tja.... Min svigermor har en tendens til å snakke leeenge før hun tenker. Jeg fikk låne en kjole av min søster til et bryllup. Den var for liten, siden hun hadde fått den sydd inn til seg selv etter hvert som hun gikk ned i vekt. Jeg spurte min svigermor litt forsiktig om hun kunne hjelpe meg å sy den ut igjen? Hvorpå hun svarte: Nei, det går ikke an å sy den SÅ mye ut! Da må du i tilfelle la være å spise de neste 14 dagene! Med en falsk latter. Sist redigert av Hannah : 10-03-08 kl 14:18. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Viser tenner
|
|
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| overvekt, undervekt |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|