|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange timer gikk med til tre retter? (bryllup)3-4-5 timer |
|
|
|
|
|
#2 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvor mange timer gikk med til tre retter? (bryllup)Jeg var i bryllup med treretters i høst, kan jo nevne i en bisetning at jeg var gravid, kvalm og hadde store bekkenløsningsplager...
|
|
|
#3 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange timer gikk med til tre retter? (bryllup)
Jeg planlegger et enkelt bryllup. Med koldtbord! Og jeg tror ikke det er så mange talere i slekta vår. Før tenkte jeg at det kansje var litt.. trist..? men etter å ha lest din historie tror jeg jeg skal være takknemmelig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Sv: Hvor mange timer gikk med til tre retter? (bryllup)
Jeg synes lang middag er noe av kosen jeg da. 3 timer er jo meget kort middag i et bryllup vil jeg si. Det er jo stort sett morsomme innslag og god vin. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor mange timer gikk med til tre retter? (bryllup)Jeg har aldri vært med på en bryllupsmiddag som har tatt mindre enn 3 timer, tror jeg. Da har toastmasteren vært superflink og kjørt kjempestramt. Og ikke snakket mye selv!
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mange timer gikk med til tre retter? (bryllup)Middagen i bryllupet vårt varte leeeenge, men tror ingen kjedet seg av den grunn. Mye latter og tårer. Vi hadde flere pauser hvor folk fikk strekt på beina og tatt seg en blås. Nå hadde vi et relativt intimt bryllup med bare 22 gjester + oss, så prate kunne man gjøre med de fleste. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange timer gikk med til tre retter? (bryllup)var i bryllup med 100 gjester engang og synes vi satt til bords hele kvelden. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|