Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Fortell meg om din tredveårsfeiring

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-08, 12:17   #11
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om din tredveårsfeiring

30-årsdager er til for å feires, mener nå jeg.

Men i år tror jeg dessverre den store feiringen utgår for min del. Flere grunner trekker i samme retning: liten baby, dåp og bryllup samme år gjør at det blir nok fest i forhold til min kapasitet for organisering og festing for øyeblikket.

Sambo slo seg sammen med tre kompiser og leide et helt hotell - alle fikk invitere så mange som de kunne betale for. De betalte middag for gjestene sine, også betalte gjestene selv opphold og drikke utover det som ble servert til middag. De er en festlig gjeng som ordner med musikk og underholdning selv.

Selv kan jeg tenke meg å ha dameselskap med god mat dersom noe skal komme til å feires i år.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.