|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En kvinne med bart ...Bart er ikke pent, uansett.
|
|
|
#2 |
|
♡
|
Sv: En kvinne med bart ...
Definitivt. Vi snakker om hårlengde over leppene...
Jaja, så er jeg så lite pk at jeg lager en tråd om damer med bart. Denne damen er i alle fall opptatt nok av klær og seg selv ellers til å bryke store summer på merkeklær og Clarins produkter, så jeg fortsetter å undres.
|
|
|
#3 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: En kvinne med bart ...Napping over leppene er vondt. (har prøvd; nysgjerrig). Hvis jeg hadde hatt kraftig hårvekst i ansiktet (spesilet rundt munnpartiet,)og ikke hadde hatt råd til laser, ville jeg barbert. Definitivt. Med eller uten hormonforstyrrelse. Må være kjempekjipt med bart! De som har lyse hår er heldigere, syns jeg, da syns det ikke så voldsomt.
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
Sv: En kvinne med bart ...Dette tror jeg er en av de slemmeste, utrivligste trådene jeg har lest på FP (og det er heldigvis sjelden man kommer over slike på et forum med mange kloke damer), muligens fordi jeg føler meg truffet. Jeg er en av de som har mer hårvekst enn det som - tydeligvis - er sosialt akseptabelt. Ingen tydelig bart, men litt for lange lyse og noen mørkere hår i ansiktet. For mørke hår på armene og altfor sterk hårvekst på lår og legger. Beina vokser jeg med jevne mellomrom og jeg napper de mørkeste i ansiktet, men jeg har ikke tenkt å vokse ansiktet (bl.a. pga problemer med at jeg lett for inngrodde hår) eller laser (det finnes jammen viktigere ting i verden å bruke tusenvis av kroner på). I stedet prøver jeg å si til meg selv at det ikke er så viktig. Så leser jeg disse kommentarene her:
Jeg håper du ba om unnskyldning! Den var slem.
Gjør det du, men jeg synes du kan holde det for deg selv neste gang. Vet ikke om du var politisk ukorrekt, men jeg er helt sikker på at du var sårende.
Sist redigert av noen : 07-03-08 kl 08:52. Årsak: Quoter slettet... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: En kvinne med bart ........... feil tråd
|