|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å smake morsmelk
Nei, fordi det er en annen art. Akkurat som det er bedre å spise kukjøtt enn menneskekjøtt.
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Om å smake morsmelkJeg har smakt MM og hadde ingen problem med det. Tror ikke jeg hadde drukket det eller laget vaffler av det. Det er det og alt for dyr bart til. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å smake morsmelkTror jeg skal la være å spise vafler hos ammende
|
|
|
#4 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Om å smake morsmelkJeg er ikke jålete eller prippen, men tanken på både egen og andres morsmelk byr meg skikkelig i mot. Jeg hadde nok blitt overrasket OG forbannet om jeg hadde funnet ut at vaflene jeg akkurat hadde spist var laget av morsmelk. Det synes jeg blir respektløst. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Skal rømme
|
Sv: Om å smake morsmelkJeg har smakt min egen og tilbudt min mann, men han ville ikke ha.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å smake morsmelkJeg hadde ikke brydd meg om jeg fikk servert mm i vaffler heller jeg, dem kunne godt latt være å si noen om dem først skulle ha gjort det men hadde ikke fått kvalmefornemmelser heller om jeg fikk greie på det. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å smake morsmelkSynes ikke det er ekkelt å smake morsmelk, la større barn evt. mann smake det. Jeg kunne gjerne ammet andres barn, eller la andre amme mine. Morsmelksvafler er sikkert godt, men jeg ville ikke spist det hvis det var noen andres melk enn min. Ikke at det akkurat er tabu, men hva med smittefaren, det er vel en grunn til at morsmelksgivere må ta masse blodprøver? Å servere gjester morsmelk i smug er barnslig og ekkelt, hvis de vil smake, kan de spørre selv.
|