Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gull eller sølv til jul?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-06, 18:05   #34
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Åå jeg elsker julen I følge de som kjenner meg,er jeg noe av det mest julete som finnes.Kan nesten ikke vente med å begynne å pynte her.
Jeg kjører litt maksimalistisk stil i julen,synes nesten ikke det kan bli for mye julepynt jeg.. MEN,jeg rydder bort vanlige pynteting,slik at det ikke blir dobbelt opp.Julefargen er for meg rød og gull.
Moderne "julefarger" som rosa, himmelblått osv tar seg fint ut på bilder i kataloger,men ikke i et koselig hjem med barn.Her er det 3 unger som elsker julen like mye som moren.Vi begynner 1 desember med å pynte vinduer m gardiner og adventssjerner og staker,lys i treet i hagen osv.Julemusikk hører vi nesten hele tiden,koser oss med julefilmer,en episode av skomakergaten etter det opprinnelige nrk barnetv hver dag..Baker minst 8-10 sorter,lager konfekt..Ja i det hele tatt så går det i jul døgnet rundt hele desember
Kjenner at nå begynner jeg å sansen for litt "gammeldag julepynt også.så tror jeg skal invistere i litt store gammeldagse juletrekuler i år..

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:19.