|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å bli ferdig med barnVi fikk barn tidlig og har bestemt oss for å "bli ferdig" tidlig. Jeg har lyst til at ungene skal få glede av hverandre også. Småbarnsperioden er koselig, men slitsom, og jeg vil ikke spre den over mange år. Som du sier så vil vi fortsatt være noenlunde ung når barna begynner å klare seg på egenhånd og vi kan bruke litt tid på oss selv. Vi har lyst på 3-4 barn tilsammen, og de skal komme tett. Det er 2 år og 3 mnd mellom de to første og ca samme aldersforskjell vil vi ha mellom alle. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å bli ferdig med barn
Ungene kan definitivt ha glede av hverandre selv om det er fire år eller så mellom dem. Det er fire år mellom mine to, og de har begge to veldig stor glede av hverandre. Det er nydelig å se de sammen. Selv har jeg en bror som er to år eldre og en søster som er fire år yngre. Jeg krangla så busta føyk med min bror, mens det var mye mer fred og fordragelighet mellom min søster og meg.
|
![]() |
| Emneord |
| babyproduksjon, egentid |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|