Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Teite kommentarer da dere var gravide?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-08, 19:19   #1
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

"Ååå så heldig du er. Du har jo baby lenge". Etter å ha fått mitt premature barn.

"Du må jo komme i gang med å få flere barn". Ja, det får jeg nok til på egenhånd.

Gammel 26-02-08, 19:36   #2
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

"Ååå så heldig du er. Du har jo baby lenge". Etter å ha fått mitt premature barn.

Gammel 26-02-08, 19:37   #3
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

"Å så heldig du er som får gratis Oslotur". Jepp, for jeg bedriver med så mye moro når vi er på lungekontroll i oslo..

Gammel 26-02-08, 19:43   #4
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

"Å så heldig du er som får gratis Oslotur". Jepp, for jeg bedriver med så mye moro når vi er på lungekontroll i oslo..

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-08, 20:08   #5
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Uff, så mange usmaklige kommentarer mange får, spesielt dere med adopterte barn! Jeg blir litt matt her jeg. Jeg forstår også at dere tar dere nær av lite gjennomtenkte kommentarer i prøvetiden, den kan være tøff nok uten at noen slenger med leppa.

Men mange av de kommentarene som dere skriver synes jeg bare er sjarmerende. En kollega av meg plystrer spontant på sangen "nei så tjukk du har blitt" når han ser meg. Det er nesten så heiet har blitt erstattet med den melodien, eller en strofe fra "ikke mere pudding tjukken"

Broren min kaller meg opprdettsannlegget, de på jobb kommenterer størrelsen på magen min med ujevne mellomrom, mange spør etter termindatoen, og tidligere var det mange som var sikre på at det var to der inne, og at det er en jente til siden magen ser sånn og sånn ut. Til tross for ultralyd som viser en guttebaby. Joda, jeg får vel høre alle klisjeene, og det synes jeg er koselig!

Mulig jeg er veldig tolerant jeg da.

Gammel 27-02-08, 00:43   #6
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av eli83, her.

Uff, så mange usmaklige kommentarer mange får, spesielt dere med adopterte barn! Jeg blir litt matt her jeg. Jeg forstår også at dere tar dere nær av lite gjennomtenkte kommentarer i prøvetiden, den kan være tøff nok uten at noen slenger med leppa.

Men mange av de kommentarene som dere skriver synes jeg bare er sjarmerende. En kollega av meg plystrer spontant på sangen "nei så tjukk du har blitt" når han ser meg. Det er nesten så heiet har blitt erstattet med den melodien, eller en strofe fra "ikke mere pudding tjukken"

Broren min kaller meg opprdettsannlegget, de på jobb kommenterer størrelsen på magen min med ujevne mellomrom, mange spør etter termindatoen, og tidligere var det mange som var sikre på at det var to der inne, og at det er en jente til siden magen ser sånn og sånn ut. Til tross for ultralyd som viser en guttebaby. Joda, jeg får vel høre alle klisjeene, og det synes jeg er koselig!

Mulig jeg er veldig tolerant jeg da.

Jeg tenker det har mye med hvem som kommer med kommentarene, og da tenker jeg på "uskyldige klisjéer ; er det noen jeg kjenner godt tåler jeg det sikkert bedre enn fra noen som er nokså perifere. Det samme gjelder litt det med at folk kommer spontant bort for å kjenne på en gravid-mage: jeg tåler ikke at hvem som helst "plukker" på magen min...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.