|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?"Ååå så heldig du er. Du har jo baby lenge". Etter å ha fått mitt premature barn.
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"Å så heldig du er som får gratis Oslotur". Jepp, for jeg bedriver med så mye moro når vi er på lungekontroll i oslo..
|
|
|
#5 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?Uff, så mange usmaklige kommentarer mange får, spesielt dere med adopterte barn! Jeg blir litt matt her jeg. Jeg forstår også at dere tar dere nær av lite gjennomtenkte kommentarer i prøvetiden, den kan være tøff nok uten at noen slenger med leppa.
|
|
|
#6 |
|
Stabilt ustabil...
|
Jeg tenker det har mye med hvem som kommer med kommentarene, og da tenker jeg på "uskyldige klisjéer ; er det noen jeg kjenner godt tåler jeg det sikkert bedre enn fra noen som er nokså perifere. Det samme gjelder litt det med at folk kommer spontant bort for å kjenne på en gravid-mage: jeg tåler ikke at hvem som helst "plukker" på magen min...
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|