Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Teite kommentarer da dere var gravide?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-08, 15:18   #11
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Jo, takk. Tilsvarande har eg også fått. Det er verkeleg triveleg å høyre slikt når ein spyr på åttande månaden...

Ja, ikke sant? Veldig trivelig.

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Eller den som eg fekk slengt i ansiktet då eg glad og lukkeleg, etter 4 års prøving og fleire mista barn undervegs, endeleg kunne fortelje at no var eg gravid og alt såg berre bra ut; "Termin til hausten? Hadde det ikkje vore betre til våren då?"

Å herregud, den tror jeg er det besteverste kommentaren hittil. At folk ikke tenker før de åpner kjeften og lar tulletankene komme ut?

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Ja, og så var det "Graviditet er ingen sykdom, vet du!" Nei, men når man kaster opp i 8-9 måneder så føler man seg faktisk ørlitegranne syk...

Jepp, bare bittelitt.

Jeg fikk også spørsmål om hvorfor jeg måtte være sykemeldt hele dagen, jeg var jo bare kvalm om morgenen. Jeg så nok litt sånn ut, for kommentaren som fulgte var at "Jammen, det heter jo morgenkvalme!?" Jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine, men valgte det første.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.