|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Liker du avsporinger? | |||
Jeg synes det er en uting. Folk bør holde seg til tema |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 4,27% |
Jeg synes det er helt greit, men skjønner ikke helt hvorfor |
7 | 5,98% |
Jeg synes det ofte kan bli morsomme, underholdende tråder av det |
80 | 68,38% |
Jeg lever og ånder for slike tråder og vil bare ha mer |
25 | 21,37% |
Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Liker du avsporinger?Det er gøy med avsporinger når man er med på avsporingen
![]() |
#43 |
flisespikker
|
![]() Sv: Liker du avsporinger?Jeg synes avsporinger er en naturlig og viktig del av stort sett all interessant og/eller underholdende samtale eller diskusjon, og er veldig for dem sånn i prinsippet. (Jeg har til og med kalt bloggen min for det.
![]() |
#45 |
Passiv
|
![]() Sv: Liker du avsporinger?Dette burde vært en flervalgspoll. Jeg synes det ofte kan bli morsomme og underholdnede tråder av slikt og synes for så vidt at det er greit uten at jeg alltid forstår hvorfor en tråd spores av. På den annen side synes jeg også folk kan holde seg til tema. |
![]() |
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du avsporinger?
![]() |
#47 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Liker du avsporinger?Jeg liker avsporinger, ofte er det disse trådene som er mest underholdende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du avsporinger?Jeg har jobbet med barn i mange år, så avsporinger er naturlig og greit. Som oftest er det spennende å se hvordan en tråd utvikler seg, med flere avsporinger. Unntak er når noen tar opp alvorlige ting om egne barn, seg selv eller familie, men jeg har ikke sett at noen har vært så tankeløse at de har avsporet sånne tråder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du avsporinger?I noen tilfeller kan avsporinger være ok, også for hovedinnlegger kanskje?! Men, når avsporingen dreier seg om å rette skrive og/eller grammatikkfeil hos hovedinnlegger (eller hos andre i tråden, for den saks skyld), synes jeg det er respektløst og direkte ufint! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Liker du avsporinger?Jeg synes avsporingene kan være underholdende, fordi de man ofte går over til å diskutere noe mer spennende, eller med en annen vinkling enn det HI introduserte opprinnelig. Avsporinger som fyller side etter side med fjas mellom en håndfull brukere synes jeg er en uting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Liker du avsporinger?Jeg liker avsporinger jeg, også når jeg ikke deltar i dem. Se her nå, hvor mye morsommere det er når en tråd sporer av:
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona. Sist redigert av Esme : 25-02-08 kl 10:45. Årsak: Tinetoff spikket meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
kamerat
|
![]() Sv: Liker du avsporinger?De er faktisk veldig opptatt av potet- og pølsespising i (ikke på) Baltikum.
![]() |
#58 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Liker du avsporinger?
I Baltikum. Men på Balkan?
![]() |
#59 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Liker du avsporinger?Pølse
![]() |
Emneord |
avsporing, baltikum, emneord vs. etiketter, isbilen, klassiker, nationaltheatret, preposisjonsbruk, pølsevev, taggefjas |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|