Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvem skal jeg fri til for å skifte nick?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-08, 19:18   #101
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem skal jeg fri til for å skifte nick?

Jeezes, dette var tråden sin!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 19:19   #102
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drag1, her.

Neida, men du har vel sett den nye tittelen min?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Pøsj. Du er bare redd for at alle damene skal skal bli sjarmert av Harry. Som i Harry Klein. (Eller noe sånt?)

Der har du det!

Gammel 23-02-08, 19:19   #103
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

"Ildsprutende flisespikker kommer for å spise opp alle kanelbollene i Barteby" er notert i stalkeboka for lengst.

Slapp av, jeg skal holde henne i bånd.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 19:19   #104
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er så fin og slank, DM.

Gammel 23-02-08, 19:20   #105
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

"Ildsprutende flisespikker kommer for å spise opp alle kanelbollene i Barteby" er notert i stalkeboka for lengst.

Mumrik sa at jeg måtte si at du og Teo selvsagt også er invitert på kaffe.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 19:21   #106
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du er så fin og slank, DM.

Ja, det var ikke måte på. Jeg må jo nesten finne meg en slankere avatar for å understreke.

Gammel 23-02-08, 19:21   #107
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Og kanelboller. Du får rett og slett ikke lov til å spise alle selv.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 19:21   #108
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Klart jeg synes.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Pøsj. Du er bare redd for at alle damene skal skal bli sjarmert av Harry. Som i Harry Klein. (Eller noe sånt?)

Eller Harry Belafonte?

Gammel 23-02-08, 19:22   #109
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Forutsatt at dere kjøper den selv, selvsagt.

Gammel 23-02-08, 19:23   #110
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine tråden. Gratulerer med nye nick.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 19:24   #111
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Fine tråden. Gratulerer med nye nick.

Takk, tror jeg.

Gammel 23-02-08, 19:26   #112
Albertine
Passiv

Standard

Nok en tråd avsporet. Mission accomplished. Det er i øyeblikket 13 medlemmer som ser på tråden. Populær! Flott, Honda!

Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 19:26   #113
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Dere, Honda eller TypeR

For dere som ikke er like klok som HP, men som er snillere en HP
Type R er ræcer versonen av "normale" Hondaer.
Eks Accord type r, civic type r, Integra type r.

Mann mener ITR , Integra Type R hihi

Og alle Hondaer som er type R har Gull H fremme og en svær rød R
Men på nye civicen så er den blitt rød i bagrunn og sølv H

Gammel 23-02-08, 19:26   #114
Albertine
Passiv

Standard

Honda.

Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 19:29   #115
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Jeg er meg selv igjen.

Gammel 23-02-08, 19:32   #116
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Man kan rett og slett ikke lese en sånn tråd uten å fnise diskret i barten.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 19:33   #117
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bollemor75, her.

Man kan rett og slett ikke lese en sånn tråd uten å fnise diskret i barten.

For det første har du sikkert barten full av krem. For det andre er det flest bibliotekarer blant de kvinnene som har bart. For det tredje håper jeg det fortsatt er noen med makt som lurker rundt i tråden, for du kunne definitivt trenge et nytt nick.

Gammel 23-02-08, 19:35   #118
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Man fniser som mest diskre under krembarten, det sier seg jo selv.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 19:35   #119
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Og kanelboller. Du får rett og slett ikke lov til å spise alle selv.

Dette høres veldig bra ut.

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Forutsatt at dere kjøper den selv, selvsagt.

Dette hørtes ikke fullt så bra ut, men jeg er fortsatt mest positiv.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 19:37   #120
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Svar

Emneord
avsporing, bytte brukernavn, fjas, moro, nickskifte

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.