Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bøker med handling fra drabantby

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-08, 12:46   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker med handling fra drabantby

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Lars Saabye Christensen: Beatles

Jeg har ikke tenkt på Skillebekk som drabantby, men det er kanskje det?

Gammel 22-02-08, 12:47   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Nei, det vil jeg ikke si, men jeg skal ikke være veldig påståelig.

Jeg har ikke lest noe av ham ennå, men har fått anbefalt bøkene til Arne Svingen. Pøbelkomiteen utspiller seg på Grorud, ifølge denne siden.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 12:51   #3
tutta
Passiv

Standard

Hva med Aurora-bøkene av Anne-Cath Vestly???

Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 12:52   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Hva med Aurora-bøkene av Anne-Cath Vestly???

Ja, selvsagt!

Gammel 22-02-08, 14:35   #5
tutta
Passiv

Standard

Ja, selvsagt!

Så først nå at du allerede hadde med det i HI.......

Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 14:43   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Så først nå at du allerede hadde med det i HI.......

Jeg hadde jo ikke det. Fyller på lista etterhvert som dere kommer med titler.

Gammel 22-02-08, 15:29   #7
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Grønns bok tror jeg heter Det som er strengt - det manglet en r. Grønn kommer fra Lindeberg i Groruddalen. Har ikke lest boka, men den utspiller seg kanskje der?

Han er oppvokst i nabooppgangen min.
:informerer:

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 21:27   #8
tutta
Passiv

Standard

Jeg hadde jo ikke det. Fyller på lista etterhvert som dere kommer med titler.

ja.........

Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 12:52   #9
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har ikke lest noe av ham ennå, men har fått anbefalt bøkene til Arne Svingen. Pøbelkomiteen utspiller seg på Grorud, ifølge denne siden.

Den glemte jeg på lista mi. Jeg holder på å lese den nå.

Gammel 22-02-08, 12:51   #10
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, det er vel strengt tatt ikke det. Ble visst litt ivrig her.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.