Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-08, 15:42   #17
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumet er oppgradert. Hva er nytt?

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Det var sikkert ikke tenkt sånn nei, og jeg ser at i hvert fall vennelister som kan gi tilgang til blogg har en funksjon, men for en som er relativt fersk på forumet, gir alle disse tingene til sammen en følelse av å ikke være helt inne i det gode selskap.

Og bare så det er sagt: Jeg har kjempeimponert over de som jobber med å forbedre (og "vedlikeholde") forumet! Tommelen opp for dere!

Takk for det. Det er greit å få tilbakemeldinger når vi prøver ut nye ting.

Vennelister er ikke noe nytt for denne forumversjonen, men det at det er synlig er nytt (det er noe som har vært kilde til mange spørsmål: "Hvordan vet jeg om jeg er i en lukket blogg og på en venneliste, eller i en åpen blogg" Det har vært etterspurt en funksjon som kan si noe om det, og dette er funksjonen som er kommet for det).

De sosiale gruppene er jo en glimrende arena til å finne andre brukere som har felles interesser som en selv tenker jeg. Men det er jo selvsagt avhengig av hvordan det blir tatt i bruk. Og hvordan det blir tatt i bruk vil jo også si noe om det kommer til å fortsette å være en del av forumet.

Emneord
avsporing, foruminfo, forumoppgradering, taggefjas

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:17.