Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Overdriver foreldrene? (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-06, 16:57   #9
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overdriver foreldrene? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Foreldrene overdriver, og VG har jeg mistet respekten for for lengst. Det er visst ikke grenser for hva de syns kvalifiserer til spalteplass.

Signerer.

Ellers kan jeg se at det er problemer med dyr i barnehagen der barn er allergisk. Men dette bør barnehagen vite om på forhånd, så derfor tar jeg det for gitt at de ikke tar med dyr. Er det derimot ingen allergiske barn ser jeg ikke noe problem med å ha med dyr i en barnehage. Jeg trenger iallefall ikke å vite på forhånd om mitt barn skal klappe en kanin en dag. Er barnet redd for dyr vil jeg tro det trekker seg unna og ikke deltar i "aktiviteten".

Jeg hadde ikke likt om mitt barn ble bitt i fingeren av noe som helst dyr eller menneske, men jeg ville ikke tatt på vei for det. Det viktigste ville vært hvordan personalet håndterte situasjonen i etterkant. I stedet for å kontakte fylkeslegen ville jeg aller først spurt personalet hva som skjedde i forkant av bittet, hvordan mitt barn hadde oppført seg og kanskje fremprovosert hendelsen etc.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:04.