|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Boktyven. Håper den ikke er så rar som den virker i starten.
|
|
#3 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg har akkurat lest ferdig Nature Girl (Carl Hiaasen), som var grei nok. I går startet jeg på Lunar Park (Brett Easton Ellis). Skal den liksom være selvbiografisk?
Jeg likte den ikke så godt, og har ikke blitt ferdig med den. |
|
|
|
|
#4 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå leser jeg Sommeren 2005 av Tove Nilsen. Forelskelse og sommer er så godt beskrevet i boken at jeg kjenner jeg blir rent våryr. |
|
|
|
|
#5 |
|
Påskehore
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Fikk en anbefaling om å lese "Mengele Zoo", og jeg angrer absolutt ikke på at jeg kjøpte den boka. Gruer meg til den er ferdig lest, men heldigvis er det en oppfølger |
|
|
|
|
#6 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?I tillegg til Boktyven som jeg ikke klarer å komme skikkelig i gang med, har jeg nå begynt på Paradiset av Liza Marklund.
|
|
#7 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Hunting and gathering av Hanna Gavalda.
|
|
|
#9 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|