|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Støvler!Jeg har brune fra Ilse Jacobsen og er veldig fornøyd med dem. Neste gang jeg skal ha støvler blir det svarte fra Hunter.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støvler!
Hadde jeg fått tak i de fra IJ med spenne innen rimelig tid, så hadde det nok blitt sånne, men de koster 1299,-, de jeg har bestilt nå koster 599,- og er en helt grei erstatning.
To søte germini 05~07 Sist redigert av Gerbera : 07-02-08 kl 20:27. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Støvler!Er VIking-støvlene de det er bilde av i første innlegg? Hvor kjøpte du dem hen? De så nemlig flotte ut. Jeg ønsker meg nye støvler, for de jeg har er visst blitt litt hullete!
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Støvler!OBS! Hunter sine er trange i leggen. Jeg jobber i skobutikk, og det er desverre en del kunder som ikke kommer inn i de, og det skal ikke så mye til heller
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støvler!
Det er Viking ja, modellen heter Fox. Kjøpt/bestilt på den lokale skoforretningen her, tilhører ingen kjede.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|