Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

80-tallet, slik vi hadde det ...

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-08, 11:09   #29
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 80-tallet, slik vi hadde det ...

Jeg hadde mine glansdager på 80-tallet, men hellet vel mer i den litt punkete retningen og hørte mest på Clash, Jam, Ian Dury, Madness, Patti Smith, KJØTT (definitivt favoritten), DePress, The Aller Værste osv. Og klærne var stort sett svarte. Kjøpte svart dress på loppemarked som ble brukt til den ikke hang sammen mer. Og lange strikkegensere over svarte tights var en annen favoritt. Trodde jeg skilte meg kraftig ut, men når jeg ser på bilder fra den tiden, var sveisen umiskjennelig 80talls - kort ved øra, lang i nakken og tuppert på toppen. Svart kajal var alltid på plass (og litt til).

På veggene hadde jeg kunstplakater av Chagall og Vasarely og slike som vi fikk i butikker, men jeg må si at det nok hadde mer med hva vennene mine gjorde å gjøre enn min genuine kunstinteresse.

Det eneste feilskjæret her var da jeg hadde en skikkelig crush på Eric Heiden og i en periode hadde masse bilder av ham - til og med under skrivebordet så vidt jeg husker.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.