Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vask av ull

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-08, 20:05   #1
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vask av ull

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er jeg den eneste småbarnsmora på FP som ikke har nøstebarnull? Godt du har andre å spørre til råds, Xian!

Jeg har kun en genser fra Nøstebarn, og den er foreløpig alt for stor til Ulrikke, og derfor ikke tatt i bruk. Men plaggene ser veldig fine ut, synes jeg. (Jeg kommer forøvrig aldri til å vaske eventuelle Nøstebarn-anskaffelser for hånd. Livet er for kort, og så videre.)

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 20:57   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg har kun en genser fra Nøstebarn, og den er foreløpig alt for stor til Ulrikke, og derfor ikke tatt i bruk.

Ja, hvilken størrelse viste Ulrikke seg å ha? :nysgjerrig som vanlig:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 21:23   #3
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Fortell meg hvordan du vasker din ull, så skal jeg fortelle deg hvem du er som menneske :leseihåndentrolldamestemme:

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 22:29   #4
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Ja, hvilken størrelse viste Ulrikke seg å ha? :nysgjerrig som vanlig:

Bollekinnene bedrar; Ulrikke er faktisk ganske spinkel. Jeg bruker 74 og 80 til henne. Jeg tipper hun er rundt 80 cm høy, men hun er tynn, så i kjoler og skjørt er det 74 som gjelder. Nesten alt vi hadde med på reisen var for stort. Kinesisk barnetøy er vattert og merkelig, og bodyer har de ikke. Men i dag har vi vært og handlet litt tøy i mindre størrelse til henne.

Den nydelige Nøstebarn-genseren tenker jeg passer perfekt neste vinter.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 22:36   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bollekinnene bedrar; Ulrikke er faktisk ganske spinkel. Jeg bruker 74 og 80 til henne. Jeg tipper hun er rundt 80 cm høy, men hun er tynn, så i kjoler og skjørt er det 74 som gjelder.

Å, da bruker hun samme størrelse som Liv! Denne trekker som kjent noe i bredden, da. Vedder på at hun er flere kilo tyngre enn Ulrikke til tross for et par centimeter mindre. (Hun er tung! ) Gleder meg til å se dem sammen!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 00:36   #6
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den nydelige Nøstebarn-genseren tenker jeg passer perfekt neste vinter.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
nøstebarnull, ullvask

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.