|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du blitt utsatt for hersketeknikker basert på kjønn, i arbeidslivet? | |||
| Nei, aldri |
|
33 | 33,00% |
| Ikke nevneverdig |
|
28 | 28,00% |
| Før, men ikke nå lenger |
|
24 | 24,00% |
| Ja, rett som det er |
|
15 | 15,00% |
| Deltakere: 100. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Har du blitt hersket med/trakassert på grunnlag av kjønn, i arbeidslivet?Her blir det hersket både i øst og vest, ser jeg.
|
|
|
#2 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt hersket med/trakassert på grunnlag av kjønn, i arbeidslivet?
Jah!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#3 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt hersket med/trakassert på grunnlag av kjønn, i arbeidslivet?For øvrig: Jeg har opplevd en del ganger at man i helsevesenet er veldig bekymret for hvordan jeg skal få kabalen til å gå opp, siden jeg har barn. Man er også bekymret for om jeg får tatt meg av hus og familie dersom jeg ikke jobber deltid. (Ikke nåværende sjef, heldigvis.)
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|