Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som har erfaring med Sector alarm?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-08, 22:29   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har erfaring med Sector alarm?

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Det var Sector alarm installert i huset når vi kjøpte det. Jeg ringte dem og sa at jeg ikke ikke var interessert i og ha det og at de måtte komme og demontere. 5 telefoner og 2 måneder senere var det fremdeles ikke fjernet......Ikke veldig imponert over det i hvert fall, jeg endte opp med og rive det ut selv, 1 måned senere sto det en kar på døre sent en kveld og skulle hente det.

Samme opplevelse hadde vi med Sector, og uendelig mye mas for å komme og demontere ....og de dukket aldri opp til avtalt tid.
Vi skal aldri har noe mer med så useriøs aktør å gjøre.

Her vi nå bor har vi Hafslund og er utrolig godt fornøyd.

Har testet det ved en feil, og det var vanvittig rask respons, brannvesenet sto i gården etter tre minutter.Skal si jeg skvatt.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.