Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Cherroxvær

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-08, 02:01   #21
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Cherroxvær

at cherrox er farlig er vel kanskje å ta litt hardt i...

men det er ikke det beste skotyet for små barneføtter under utvikling, pga dårlig/manglende støtte for foten...
MEN dette er viktigst for de barna som "HAR" et eller annet med sine føtter; skeiv her eller der, plattfot og lignende. Har du en "frisk og problemfri" barnefot er du heldigvis ikke garantert å skader kun fordi du har brukt cherrox (eller gummistøvler)..

Selv har jeg valgt gore-tex til mine barn, og har aldri hatt problemer med at de lekker, med unntak av ett par, og da klagde jeg!! siden gore-tex har GARANTI!!! og sånt liker jeg! for da trenger barna mine faktisk bare et par sko til vintersesongen, og de bruker sine gore-tex som støvler om våren/høsten også!! siden de puster, så er det en forestilling vi voksne har at det er for varmt..

Jeg prøvde Viking joggesko med gore-tex til datra mi sist sommer, og vi var kjempefornøyde begge to!! vel og merke er hun 6 år, og hun skjønte at da kunne hun ikke vasse i de største dammene når hun brukte joggeskoa i regnvær! er nok litt annerledes med lillebror på 2, enn så lenge.

men noe jeg kunne tenkt meg å prøve, er Dock Boot, fåes kjøpt bl a på Eurosko, 299,- og cherrox-funskjon etter hva jeghar hørt...

Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.