Sv: Cherroxvær
at cherrox er farlig er vel kanskje å ta litt hardt i...
men det er ikke det beste skotyet for små barneføtter under utvikling, pga dårlig/manglende støtte for foten...
MEN dette er viktigst for de barna som "HAR" et eller annet med sine føtter; skeiv her eller der, plattfot og lignende. Har du en "frisk og problemfri" barnefot er du heldigvis ikke garantert å skader kun fordi du har brukt cherrox (eller gummistøvler)..
Selv har jeg valgt gore-tex til mine barn, og har aldri hatt problemer med at de lekker, med unntak av ett par, og da klagde jeg!! siden gore-tex har GARANTI!!! og sånt liker jeg! for da trenger barna mine faktisk bare et par sko til vintersesongen, og de bruker sine gore-tex som støvler om våren/høsten også!! siden de puster, så er det en forestilling vi voksne har at det er for varmt..
Jeg prøvde Viking joggesko med gore-tex til datra mi sist sommer, og vi var kjempefornøyde begge to!! vel og merke er hun 6 år, og hun skjønte at da kunne hun ikke vasse i de største dammene når hun brukte joggeskoa i regnvær! er nok litt annerledes med lillebror på 2, enn så lenge.
men noe jeg kunne tenkt meg å prøve, er Dock Boot, fåes kjøpt bl a på Eurosko, 299,- og cherrox-funskjon etter hva jeghar hørt...
|