|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?Jeg ville helt klart bygget inn trappen. Jeg ville bygd et lite rom der alt rotet ligger på bildet. Så ville jeg satt inn dør der veggen blir på det høyeste. Inni boden ville jeg satt opp mange hyller og knagger.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?
Jeg ville nok også gjort som Kanne beskriver. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tror jeg også, for det er dører i hele gangen (totalt 7 stykker + trappeoppgangen). Mannen har foreslått at vi kan tette trappetrinn og lage en vegg under trappa fra stolpen/kanten på nederste trappetrinna og inn mot vekken. Da kan vi få lagret sånne sesongting som skøyter/skisko/vintersko etc. under der, også har vi noe kommoder foran. Ovnen skal vekk. Sist redigert av Elisabet : 20-01-08 kl 17:08. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|