|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg liker godt rødvin, men drikker svært sjelden. At yndlingen min heter El Copero (både rød og hvit) og koster 79,- eller noe sånt på polet sier vel sitt om kunnskapene.
![]() |
#83 |
Passiv
|
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?
|
![]() |
![]() |
#84 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Nebbia: Har du prøvd noen økologiske rødviner? Jeg kjøpte en i går som jeg ikke har fått smakt på enda, på polet kunne de ikke svare på om den var god.... Det er forøvrig pappvin, heter sangiovese og er italiensk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Unik
|
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Går det ann å lære seg til å like rødvin ?
![]() |
#86 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker FPere vin?Nei takk.
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 17-01-08 kl 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Etylbarbital
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Jepp, det går an Nemi80. Min kjære ville ikke høre snakk om vin da jeg traff ham og jeg gråt mine salte tårer over ikke å få dele en flaske vin mens jeg så ham dypt inn i øynene. Han ble endog på et tidspunkt ganske snurt over at jeg prøvde å tvinge ham til å drikke vin. Plutselig en dag ble han likevel konvertert. Det skjedde over en flaske amarone.
![]() |
#90 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Rødvin og meg.
![]() |
#91 |
<*(((<
|
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg regner det å like vin, øl, kaffe osv. for å være en acquired taste. De aller færreste liker det med en gang, og man må regne med en viss tilvenning. (Det betyr ikke nødvendigvis at alle må like smaken til slutt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Protonterapeut
|
Jeg tar med meg en flaske eller to og kommer på besøk. Passer første helgen i februar?
:har laget handleliste:
![]() |
#94 |
Stadig underveis
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg elsker rødvin! :erpåvannvogna: |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Trøtt
|
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg er veldig glad i vin, og særlig når god vin er matchet til riktig type mat, eller snarere man har funnet riktig vin til maten.
![]() |
#99 |
Epikur
|
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg er veldig glad i og opptatt av vin. Jeg liker det meste, bare det kombinert på en ok måte. Alene liker jeg best italienske rødviner, chablis eller poilly fume, men sammen med ost er det nydelig med litt gjennomtenkte vinvalg, særlig søte gylne hvitviner, som sauternes til rocquefort eller en kanskje en rosinvin av en Trockenbeerenauslese eller kanskje en eiswein.
![]() |
#100 |
flisespikker
|
Der var det jammen noen som hadde skrevet nesten ordrett det jeg tenkte å skrive, inkludert det med den spanskvinelskende mannen.