|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Tankefull
|
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Veldig glad i vin, spesiellt rødvin.
![]() |
#62 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Nope! Drikker ikke alkohol i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg drikke ofte og gjerne rødvin. Hos oss går det mye i spansk vin, ettersom det som oftest er mannen som er på polferd, og han har en forkjærlighet for spansk. Jeg sper av og til på med italiensk, fransk eller sør-afrikansk.
![]() |
![]() |
#64 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg er veldig glad i vin, og drikker stort sett kun det (av alkoholholdige drikker altså
![]() |
#65 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?
![]() |
#66 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg drikker en del rødvin, men er ingen ekspert. Det er derimot min far, så hver gang jeg skal kjøpe en flaske så ringer jeg til han først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Peppy!
|
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg er svært glad i vin, men ikke akkurat interessert i detaljene. I det druesorter og avlingsår blir samtaletema slår jeg av lyden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Audacious
|
![]() Sv: Drikker FPere vin?Jeg drikker ikke alkohol selv, men kjøper vin til mannen og til gjester. Vi har et par yndlingsrødviner på kartong som vi stort sett alltid har tilgjengelige og åpnet, jeg bruker både vin og hetvin jevnlig i matlagingen. Hvitvin har vi stort sett bare hvis vi skal ha gjester og det er det som passer til maten, mannen liker ikke hvitvin noe særlig.
![]() |
#71 |
villende
|
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Når jeg ikke er på vannvogner så er jeg glad i vin. Mannen er langt over gjenomsnittet vininteressert, og vi samarbeider ofte om å komponere måltider der vin og mat komplementerer hverandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Smugleser
|
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Denne gjør. :gleder seg til helgen:
![]() |
#76 |
By the Sea
|
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg er glad i rødvin, men kan på ingen måte si at jeg har så mye kunnskap om vin.
![]() |
#77 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Jeg er glad i vin, både til mat og alene. Drikker både rødvin og hvitvin og ikke minst champagne. Er ikke noen vinkjenner, men er glad i italiensk rødvin(chianti....) og spansk rødvin (rioja). Av hvitvin er chablis en klar nr en, med chardonnay på andreplass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Åh... Etter å ha lest i denne tråden skjønner jeg at jeg MÅ ut å kjøpe inn vin til helgen!
![]() |
#79 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker FP-ere vin?Ja, her drikkes det vin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Passiv
|