Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hva synes dere om Facebook?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-08, 23:11   #11
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om Facebook?

Jeg er innom Facebook innimellom, jeg syns det var et flott sted i begynnelsen, helt til det tok helt av med hjernefjerne applikasjoner og bling bling dilldall. Nå er jeg inne og ser på fotoalbumene til "vennene" mine.

Jeg er ganske avslappet og ikke særlig paranoid av meg tror jeg, men må si jeg hevet øyebrynene sist jeg var innom Facebook og det lå tydelig målrettet reklame mot meg der med overskriften "Nybakt mamma?". Jeg sjekket over profilen min, jeg har knapt brukt den det siste halvåret, det eneste som ligger der er bilde, navn tre innlegg på "wallen" min hvorav ingen handler om at jeg nettop har fått barn, jeg har heller ikke lagt igjen spor i form av gruppemedlemskap ol, så hvordan vet de egentlig at jeg er nybakt mamma?!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
facebook

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.