Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-08, 11:18   #38
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Bor på 150 kvm.

Støvsuger huset maks en gang i uken, det hender jeg tørrmopper en gang i tillegg.
Vasker gulvene med vann og såpe til jul (altså en gang i året. Fjerner ellers flekker som kommer på gulvet.
Vasker klær intensivt ca 2 ganger i uken, tromler det og legger det sammen og i skapet samtidig.
Stryker og merker tøy en gang i uken.
Jeg har pusset vinduer en gang siden vi flyttet hit i 1998. Mamma har gjort det en gang fordi hun syns vi er så sjuskete.
Vasker badet minst en gang pr uke.
Tørker støv ca annenhver uke.
Skifter på senger hver 3. uke.
Vasker opp hver 2. - 3. dag. Vi har oppvaskmaskin, men vasker store kasseroller og arbeidskniver + litt andre småting som ikke går i maskinen.

Vi har en katt og skulle nok sikkert vasket litt oftere, men klarer ikke å prioritere å gjøre det. Hadde jeg bodd på 40 kvm hadde jeg kanskje vasket litt oftere.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.