Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor ofte spiser du fiskepinner?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvor ofte spiser du fiskepinner?
Flere ganger i uken 0 0%
Flere ganger i måneden 21 7,81%
Flere ganger i halvåret 57 21,19%
Flere ganger i året 58 21,56%
Sjeldnere enn hvert år 61 22,68%
Aldri 69 25,65%
Skjønner ikke spørsmålet 3 1,12%
Deltakere: 269. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-08, 21:21   #61
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte spiser du fiskepinner?

Blir kanskje ett par ganger i året. Jeg syns ikke det er så veldig godt, men ungene liker det, så.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 21:27   #62
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aldri. Jeg spiser ikke fisk. Mannen og Poden spiser imidlertid fiskepinnelignende produkter en gang i blant.

Gammel 09-01-08, 21:36   #63
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Ikke hvert år.

Gammel 09-01-08, 21:41   #64
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte flere ganger i halvåret. Jeg liker fiskepinner jeg. Det har noe med at jeg var så misunnelig på de som fikk fiskepinner da vi var barn. Min far fisket mye og vi hadde aldri noen "ferdiglagete" fiskeprodukter hjemme.

Av og til kjøper vi ferdige fiskepinner og av og til lager vi selv. Altså panerer fisk i lange biter. Det er også godt.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 21:43   #65
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Fiskepinner er ikke menneske mat , men mat for katten.
Kun fersk fisk spises her.

Gammel 09-01-08, 21:47   #66
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg flyttet alene i mai. Siden det har det ikke vært spist fiskepinner i dette hjemmet. Snuppa får stilt fiskepinneapetitten i barnehage (med lompe og ketchup).

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 21:50   #67
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Aldri, men i dag fikk barna sånne crispies, mer fisk, større stykker. Men omtrent det samme kanskje? Men fiskepinner har vi aldri, mannen og jeg eter det i allefall ikke og barna kan også styre seg

Gammel 09-01-08, 22:03   #68
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

En gang i blandt, ungene liker det veldig godt. Kjøper frityrtorsk, ikke fiskepinner vel og merke. De spises med hjemmelaget potetmos og kokte grønnsaker. Eller sursøt saus og ris.

Gammel 09-01-08, 22:08   #69
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Flere ganger i året.
Var oftere før, men veldig sjelden nå. Er hurtigmat om vi har det svæært travelt.

Jentungen elsker det da, og jeg syns ikke det er så aller verst jeg heller.
(men det frister ikke før jeg har stekt dem)

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 22:08   #70
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Spiser aldri fiskepinner, ikke bare fordi det er direkte vondt men fordi jeg synes det er helt SYKT at norsk sendes til Kina for å foredles for så å bli transportert tilbake til Norge ... sykt sykt sykt ...

http://www.findus.no/produkter/faq/faq.asp

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 22:09   #71
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg svarte flere ganger i halvåret. Jeg liker fiskepinner jeg. Det har noe med at jeg var så misunnelig på de som fikk fiskepinner da vi var barn. Min far fisket mye og vi hadde aldri noen "ferdiglagete" fiskeprodukter hjemme.

Akkurat den følelsen har jeg for potetstappe. Mamma laget den alltid selv og jeg var så misunnelig på de som fikk pose-stappe.

Gammel 09-01-08, 22:12   #72
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har fiskepinner en sjelden gang. Det er ikke særlig godt, nei.

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Overgår? Kan man si det altså?

Jeg har vokst opp i Finnmark og der sa vi overigår. Om det er et dialektord eller en "feil" som går igjen der oppe vet jeg ikke.

Gammel 09-01-08, 22:20   #73
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg har vokst opp i Finnmark og der sa vi overigår. Om det er et dialektord eller en "feil" som går igjen der oppe vet jeg ikke.

Overimorgen og forigårs. (ser helt fjernt ut uansett, men det er vel det som er riktig?)

Gammel 09-01-08, 22:25   #74
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Forigårs, forledendag, hin dagen, forrige da`n, forigår, osv. osv.

Overimorgen er og blir overimorgen. :engasjert:

Gammel 09-01-08, 22:32   #75
petra
Superaktiv

petra sin avatar

Hvor: Buskerud
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Maks en gang i året! Poden liker det ganske godt så han får det når vi har veldig sterk fiskesuppe! Det er jo litt sunnere enn pølser!!

Gammel 09-01-08, 22:32   #76
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Krysset av for flere ganger i halvåret. Vi spiser det kanskje en gang i måneden kan jeg tenke meg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 22:40   #77
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Jeg tror ikke norsk er morsmålet hennes.

Ja jeg mente ikke å være spydig altså, jeg lurte oppriktig.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 22:41   #78
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Akkurat den følelsen har jeg for potetstappe. Mamma laget den alltid selv og jeg var så misunnelig på de som fikk pose-stappe.

Jeg måtte spise hjemmelaget brød HELE tiden.

Kanskje vi skulle lage en klubb?

Gammel 09-01-08, 22:43   #79
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og mannen spiser aldri fiskepinner til middag. Snuppa elsker det (virkelig elsker det). Derimot nekter hun å spise sushi, så hun får servert fiskepinner når vi spiser sushi.

Hun får resten av fiskepinnebehovet sitt dekket i barnehagen og hos bestemor.

Gammel 09-01-08, 22:54   #80
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aldri, ingen av oss.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.