Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Look Fantastic og varene som forsvant

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-06, 18:53   #1
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Look Fantastic og varene som forsvant

Jeg har en venninne som er i akkurat samme situasjon....sender mailer både hit og dit og kommer ingen vei. Fryktelig surt å betale for noe man ikke får! Skjønner godt at du er både sur og irritert!

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 19:11   #2
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det er el litt merkelig om Tollvesnet og Posten sender en pakke i retur om det er betalt toll for den................
Så lenge de har fått pengene sine skulle de jo ha sendt pakken til deg.
Tror jeg ville mast litt på Posten jeg for å få de til å sjekke litt, for jeg ville IKKE blitt forundret om den lå et eller annet sted hos de.

Gammel 29-10-06, 19:18   #3
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Skjønner det er innmari kjipt, får håpe det ordner seg.

Før jeg visste at LookFantastic satt ned verdien på pakkene sendte jeg en stor bestilling med levering til en bekjent i Sverige. Hun i Sverige fikk aldri pakken og jeg tror nesten det tok 2 måneder før pakken var tilbake hos LookFantastic. Da sendte de den på nytt til meg i Norge, og det gikk greit.

Men siden det her skjedde i sommer, så har det jo gått lengre tid for din del. Og du har jo i tillegg betalt toll for varene.

Jeg har dessverre ingen andre tips enn å håpe at varene kommer tilbake til LF slik at de får sendt de til deg på nytt. Men da er du kanskje uheldig og må betale toll en gang til?

Lykke til ihvertfall!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 19:50   #4
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Jeg er i samme situasjon som deg,bare at jeg ikke har betalt toll..
Bestilte to produkter fra Dermalogica,fikk den ene.Den andre (en lotion) kom aldri..Utrolig kipt

Gammel 29-10-06, 19:52   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så utrolig irriterende!
Får du noe svar fra LookFantastic, og hva sier de isåfall?

Dette kunne like gjerne skjedd meg, for jeg har bestilt masse derfra og alltid vært veldig fornøyd med servicen, varene har kommet raskt og jeg har aldri måttet betale noe ekstra. Nå tør jeg ikke bestille mer...

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.